Een bijzondere bestelling,

Een bijzondere bestelling,

Laatste update 2014-12-01 14:36:27

Laatst nam een mevrouw contact met ons op. Zij wil heel graag dat wij de geboortekaartjes voor haar gaat drukken. De normale procedure van eerste contact tot definitief ontwerp is normaal gesproken een maand of twee. In een eerste gesprek wordt met elkaar kennisgemaakt en wordt gesproken over voorkeuren. De periode daarna wordt gebruikt voor het ontwerpen van enkele concepten. Deze worden voorgelegd aan en beoordeeld door de klant. Eventuele aanpassingen worden aangebracht en uiteindelijk ligt er een definitief ontwerp klaar. 

Vanaf dan is het wachten op het telefoontje van de kersverse ouders waarin de komst van het kindje wordt aangekondigd. De kaartjes worden gedrukt en afgeleverd. Enfin even terug naar het begin van het verhaal. Er belt dus een mevrouw en zij wil geboortekaartje laten drukken. Het gesprek vindt plaats, de voorkeur wordt duidelijk, afspraken worden vastgelegd en de hamvraag wordt gesteld: “wanneer bent u uitgerekend”. Het antwoord van de mevrouw is “over twee weken”. Oepsie. Maar Gedenkwaardig zou Gedenkwaardig niet zijn als we met enig kunst en vliegwerk toch ook deze klant helpen. Twee concepten worden ontworpen en mevrouw maakt een keuze.

Wat schetst onze verbazing, de volgende dag belt mevrouw weer. Het kindje is geboren, de kaartjes kunnen worden gedrukt? Moeder en kind maken het goed en de kaartjes zijn prachtig geworden.

 

n.b. afbeelding is een voorbeeld!

Uw reactie

Uw naam:


Bericht: Note: HTML-code wordt niet vertaald!

Oordeel: Slecht            Goed


Voer bovenstaande code in: 
Back to top