3x scheepsrecht !?!

3x scheepsrecht !?!

Laatste update 2014-12-01 14:36:14

 

Service en kwaliteit staan heel hoog in ons vaandel. Per slot van rekening willen wij dat iemand tevreden is over de bestelling. En dat de klant in de toekomst terugkomt! Maar helaas je hebt niet altijd alles in de hand.

Het proces begint zoals altijd met de bestelling: in dit geval een tegeltje bedrukt met een geboortekaartje.  Het tegeltje wordt bedrukt en verzonden aan de klant. Helaas, ondanks een zorgvuldig proces ontdekt de klant een fout in de opdruk. Het tegeltje is niet bruikbaar. De klant heeft natuurlijk recht op een nieuw exemplaar. Opnieuw wordt een tegeltje bedrukt en verzonden aan de klant. De klant maakt de verpakking open en ondanks dat het tegeltje zeer zorgvuldig was verpakt, blijkt het te zijn gebroken … dan rest ons het tegeltje voor de derde keer te bedrukken, te verpakken en te verzenden. Uiteindelijk is de klant zeer tevreden met het resultaat. Drie maal scheepsrecht.

Uw reactie

Uw naam:


Bericht: Note: HTML-code wordt niet vertaald!

Oordeel: Slecht            Goed


Voer bovenstaande code in: 
Back to top